یادداشتهای یک دانشجوی فناوری اطلاعات و ارتباطات

یادداشتهای یک دانشجوی فناوری اطلاعات و ارتباطات
مطالب - مقالات - برنامه ها و پروژه های مربوط به فناوری اطلاعات و رایانه گاها علمی و اجتماعی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

لینک های مفید 2


۳ سایت برای یافتن تصاویری ساده و فوق العاده زیبا

مرداد ۲۴, ۱۳۹۱ | اینترنت, سرویس های اینترنتی, معرفی سایت

 

برای جستجو و انتخاب تصاویر پس زمینه، راه های زیادی وجود دارد که یکی از آن راه ها رفتن به انواع سایت های مرتبط و انتخاب تصاویر دلخواه از بین آنهاست. اما آیا در بین این دسته از سایتها، سایت هایی هم وجود دارد که فقط تصاویر ساده و خلوت و در عین حال زیبا را برای استفاده در اختیار ما قرار دهند؟ به عبارت دیگر آیا سایتی وجود دارد که فقط مختص دریافت تصاویر ساده، خلوت و زیبا باشد؟ در پاسخ به این پرسش باید بگویم که بله، چنین سایت هایی وجود دارد و قصد دارم در این پست، شما را با ۳ نمونه از این دسته از سایت ها آشنا کنم. پس اگر به دنبال تصاویری ساده، خلوت و زیبا برای استفاده به عنوان تصاویر پس زمینه ی دسکتاپ خود هستید پیشنهاد می کنم که با این پست همراه شوید.

SimpleDesktops.com

simpledesktops

اولین سایتی که برای دریافت تصاویر ساده و زیبا قصد معرفی آن را دارم سایت SimpleDesktops است. بدون شک وقتی که صحبت از انتخاب و دریافت تصاویر ساده و زیباست هیچ سایتی به پای SimpleDesktops نمی رسد. SimpleDesktops دارای کلکسیون وسیعی از تصاویر ساده است و این کلکسیون دائما به روز می شود. همانطور که از تصویر بالا می توان حدس زد، تصاویری که SimpleDesktops برای استفاده ی شما تدارک دیده است تصاویری خلاقانه، ساده و گاهی نیز با مزه هستند. برای مشاهده و انتخاب تصاویر نیز کافیست به اینجا بروید و پس از انتخاب تصویر مورد علاقه ی خود، روی آن کلیک کنید. حال در صفحه ی جدید، یک بار دیگر نیز روی تصویر انتخابی کلیک کنید تا تصویر به طور کامل در مرورگر بارگذاری شود. حال می توانید تصویر را در رایانه ی خود ذخیره کنید. پیشنهاد می کنم حتما سری به SimpleDesktops بزنید. یقینا پشیمان نخواهید شد!

Vladstudio

Vladstudio

Vladstudio جاییست برای مشاده و دریافت تصاویری خلاقانه، ساده و بسیار بسیار زیبا! البته تصاویر موجود در Vladstudio به سادگی تصاویر موجود در SimpleDesktops نیست، با این وجود کسانی که صرفا به دنبال تصاویر ساده هستند، با ورود به سایت Vladstudio قطعا دست خالی باز نخواهند گشت. تمامی تصاویر موجود در Vladstudio در اندازه های مختلفی قابل دریافت هستند. در ضمن، تمامی تصاویر، قابل دریافت برای استفاده در مبایل، محصولات اپل و وسیله هایی با دو یا سه صفحه ی نمایش نیز هستند. خلاصه اینکه Vladstudio مکانیست که حتما باید از آن دیدن کرد!

High Definition Wallpapers

High Definition Wallpapers

High Definition Wallpapers سایتی برای یافتن انواع و اقسام تصاویر، با موضوعات متنوع است و تنها محدود به دریافت تصاویر ساده نمی باشد. تصاویر موجود در High Definition Wallpapers بالغ بر ۳۰۰۰۰۰ مورد می باشند و می توانید از بین انبوهی از آنها، به جستجوی تصاویر دلخواه خود بپردازید. در ضمن با تایپ کلمه ی کلیدی “simple” در کادر جستجو می توانید تصاویر ساده ی زیادی را پیدا کنید. نکته ی دیگر اینکه کمترین وضوح در نظر گرفته شده برای هر تصویر، ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل در نظر گرفته شده است. در آخر باید بگویم که متاسفانه دسترسی به این سایت در کشور، مقدور نمی باشد اما اگر در یافتن تصاویر مورد نظر خود توسط دو سایت معرفی شده در قبل، موفق نبودید پیشنهاد می کنم به این سایت نیز سری بزنید. شاید این بار موفق به یافتن تصاویر دلخواه خود شدید.

شما برای یافتن تصاویر مورد نظر خود به چه سایت هایی مراجعه می کنید؟ آیا سایتی را سراغ دارید که معرفی آن در این پست از قلم افتاده باشد؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 12 / 6 / 1391برچسب:۳ سایت برای یافتن تصاویری ساده و فوق العاده زیبا, ] [ 21:46 ] [ کاوه حق پناه ]
.: Weblog By KMF :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ صرفا جهت علاقمندان به فناوری اطلاعات و رایانه و انجام امور مربوط به دروس و پروژه ها میباشد. (البته شایدم یکمی بیشتر). البته ناگفته نمونه که علاوه بر مطالب عنوان شده ، مطالبی نیز در باب اجتماعی و فرهنگی و هنری و گاها نیمه 30یا30 که پیگرد نداشته باشه :) جهت اطلاع و آگاهی شما عزیزان گذاشته شده. همه مطالب متعلق به بنده نبوده و بعضآ توسط ساير دوستان و اون دسته عزیزانیه که مطالبشون موجوده و نتونستم منبعش رو پیدا کنم، ارائه ميشه. شما نيز چنانچه تمايل به ارسال مطلبی داشته باشيد،با كمال مسرت آنرا با نام خودتان در وبلاگ منتشر ميكنم. تاریخ تاسیس: 20 مهر 1390 ارادتمند شما: کاوه حق پناه
موضوعات وب
1 لینک های مفید
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

امکانات وب
Online User